E-kaubandus



"E-kaubandus" teemalised postitused:

Kuhu liigub e-kaubandus? Tõnu Väät

Miks ühe e-poe käive on suurem, kui teisel? Mida tarbija tahab, hindab, kuhu liigub e-kaubandus?

Tõnu VäätMiks ühe e-poe käive on suurem, kui teisel? Mida tarbija tahab, hindab, kuhu liigub e-kaubandus?

Miks ühe e-poe käive on suurem, kui teisel? Mida tarbija tahab, hindab, kuhu liigub e-kaubandus? Tõnu Väät veab juba 4ndat aastat Eesti E-kaubanduse Liitu ning on suur e-kaubanduse spetsialist trendide, suundumuste, tarbija tunnetuse kui e-kaubanduse maailma arengu kohapealt. Muideks üks peamisi ostu poolelijätmise põhjuseid on sobiliku makselahenduse puudumine või protsessi aeglus/keerukus.

Tõnu teab, milline peab olema e-poe makselahendus Eestis või Rootsis, mida tarbija hindab ning kuidas teda kõnetada. Ta on korraldanud üle 50 e-kaubanduse alase koolituse, 4 Baltikumi ülest Baltic e-Commerce Forumit, kirjutanud sadu artikleid, andnud veel rohkem kommentaare kõikvõimalikele e-kaubandust puudutavatele teemadele.

Tõnu suur südameasi on Eesti ettevõtete aitamine ning laienemisele suunamine. Tema käe all on Eesti E-kaubanduse Liit kasvanud üheks suurimaks Eesti erialaliiduks, mis koondab juba enda alla rohkem kui 500 ettevõtet ja e-poodi. Liit annab välja Turvalise Ostukoga usaldusmärgist, korraldab 4x aastas E-smaspäeva kampaaniat, kogub statistikat, avaldab uudiseid, trende ja korraldab koolitusi.

9.05 toimunud veebiseminaril ”Reaalajamajandus kui digitaalne terviksüsteem“ andis Tõnu ülevaate e-makselahendustest, trendidest, järelmaksust ehk kõigest, mida peaks e-äris maksete poolelt teadma.

Seminari järelevaadatav videosalvestus on nüüd saadaval!

 

Vaata salvestust

Märksõnad

Kuidas alustada rahvusvahelise e-kaubandusega ja laieneda uutele turgudele? Karl Pae

Täna aga võimaldab digitaalne maailm alustada veebimüügi laiendamisega koduturult välja, mis on paljude ettevõtete jaoks riskivabam ja kuluefektiivsem.

KUIDAS ALUSTADA RAHVUSVAHELISE E-KAUBANDUSEGA JA LAIENEDA UUTELE TURGUDELE? KARL PAEKoduturult väljamurdmine on paljudele ettevõtetele keerukas ja kulukas protsess. Täna aga võimaldab digitaalne maailm alustada veebimüügi laiendamisega koduturult välja, mis on paljude ettevõtete jaoks riskivabam ja kuluefektiivsem.

Kuidas alustada ekspordiga veebis, räägib koolitaja Karl Pae. Anname ülevaate uutele turgudele veebimüügiga alustamiseks vajalikust alates info kogumise viisidest, turuanalüüsi võimalustest, tegevuste planeerimisest ja kõigest muust, mis aitab sul leida internetist vajalikku infot, et navigeerida paremini väljaspool koduturgu. Koolitusel tuleb ka juttu õigest ekspordiga alustamise ajastusest ning erinevatest taktikatest, mis on võimalikud uuemaid digiturunduse vahendeid kasutades, mis on veebiturunduse eripärad Eestis ja väljaspool. Samuti jagab Karl jagab tööriistu, mis on abiks turu valikul ja turu ning konkurentide analüüsimisel ning räägib, mida peaks enne veebikampaaniate algust silmas pidama.

Esimese eestlasest Google (endise) töötajana tunneb koolitaja Karl Pae läbi ja lõhki selle turundustööriistu.

Esimese eestlasest Google (endise) töötajana tunneb koolitaja Karl läbi ja lõhki selle turundustööriistu. Tema 10-aastane Google Ads (endine AdWords) praktiline kogemus teeb temast siinmail tipptasemel Google turundusmehhanismide eksperdi ja koolitaja. Google’s töötades oli ta toeks nii väikeettevõtjatele kui suurtele firmadele, mis andis Karlile inspiratsiooni oma ettevõtte asutamiseks. 2013. aastal Eestisse naastes asutas ta rahvusvahelisele digiturundusele orienteeritud andmepõhise tulemusturunduse (performance marketing) agentuuri ePPC (Export Digital OÜ), mis keskendub kvaliteetsetele online kampaaniatele ning nende edu täppismõõdistusele. ePPC kuulub eksklusiivsesse Google Premier Partners agentuuride gruppi, mis on suunatud ettevõtete ekspordi arendamisele ja rahvusvahelisele kasvule. Karl on tänaseni selle tegevjuht. Vt. lähemalt: eppcdigital.com

Mõtteteravuse hoidmiseks tegeleb Karl rohkelt spordiga

Mõtteteravuse hoidmiseks tegeleb Karl rohkelt spordiga, eriti rattasõidu ja jooksuga ning lumistes tingimustes ka suusatamisega. Sel neljapäeval (26.05) on harukordne võimalus kuulata tasuta tema eksporditeemalist koolitust ehk uutele turgudele laienemisest veebiturunduse abil, mida korraldab Google koostöös Maakondlike Arenduskeskuste Võrgustiku, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ning EASiga tasuta koolitusprogrammi „Õpi koos Google’iga” raames. Teisedki tasuta koolitused leiad www.digioskused.ee

Osale koolitusel

Märksõnad

Miks ja kuidas tegeleda e-poe ostukorvi hülgajatega? Tõnu Väät

Kuidas inimest e-kanalis kõnetada, kuidas teda ostma panna ja peamine, juurde müüa!

Et e-kaubanduses edukas olla, tuleb mõista tarbija ootusi ja e-kaubanduse olemust, kuid eelkõige – kuidas inimest e-kanalis kõnetada, kuidas teda ostma panna ja peamine, juurde müüa!” räägib Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.“Et e-kaubanduses edukas olla, tuleb mõista tarbija ootusi ja e-kaubanduse olemust, kuid eelkõige – kuidas inimest e-kanalis kõnetada, kuidas teda ostma panna ja peamine, juurde müüa!” räägib Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.

E-kaubandus moodustab juba 20% kaubandusest ning kasvas Eesti Panga kinnitusel 2021. aastal 2,5 miljardi euroni (1,6 miljardit 2020.a.), mis teeb 50% kasvuks. Pakiautomaatidesse tellisid eestlased 2021. aastal üle 12 miljoni paki (9 miljonit aasta varem). Kõik see näitab, et e-kaubandus on ettevõtte jaoks oluline nii müügis kui ka kanalites, eriti kui tahta olla konkurentsis ning teha müügikasvu. Miks eestlane ei tegele ostukorvi hülgajatega, jääb alla rahvusvahelises konkurentsis või ei müü jalgratta ostjale kohe kiivrit, telgi ostjale kummikuid ega paku hambaharja püsitellimusena?

Tõnu Väät juhib üle 3 aasta aktiivselt Eesti E-kaubanduse Liitu, mis on kasvanud üheks suurimaks erialaliiduks, kus on 450 liikmesettevõtet. Tõnu, olles oma ala meister, teab täpselt tarbijate ootusi, ostu trende ja oskab jagada parimaid soovitusi, kuidas e-müüki lihtsal moel kasvatada.

Märksõnad

Kuidas saavutada e-kaubanduse tipptase? Signe Kõiv

Minu visioonis on Eesti suurima kohaliku e-kaubanduse kasutusega riik Euroopas

„Minu visioonis on Eesti suurima kohaliku e-kaubanduse kasutusega riik Euroopas, milleni aitab jõuda esmaklassilise kliendikogemuse pakkumine, kvaliteetne kaubavalik ning teadlik tarbimine“, räägib Azeta e-apteegi müügi- ja turundustiimi juht Signe Kõiv.„Minu visioonis on Eesti suurima kohaliku e-kaubanduse kasutusega riik Euroopas, milleni aitab jõuda esmaklassilise kliendikogemuse pakkumine, kvaliteetne kaubavalik ning teadlik tarbimine”, räägib Azeta e-apteegi müügi- ja turundustiimi juht Signe Kõiv.

Azeta kaubamärk kuulub Euroapotheca grupile, mis opereerib 670 apteeki viies riigis, annab tööd pea 3 800 inimesele ning teenindab rohkem kui 30 miljonit klienti aastas.

Signe Kõiv on e-kaubanduses tegutsenud 15 aastat nii e-kauplejana, valdkonna eestkõnelejana E-kaubanduse Liitu juhtides, kui ka e-poodide ärikonsultandina.

Signe ettevõtluskogemus põhineb naisterõivaste e-poe, E-butiik, kaasasutamisel ja juhtimisel ning e-poodide testimisele ja koolitamisele suunatud TesteShop käivitamisel. Lisaks on ta teinud aktiivset koostööd kutsekoolidega e-kaubanduse õppekava väljatöötamisel, üle 3 aasta esindanud e-kauplejaid tarbijavaidluste komisjonis ja panustanud valdkonna arengusse koolitustega, kus on osalenud üle 1800 e-kaupleja.

E-kaubandust nutikalt kasutades saame säästa nii aega kui raha, leida hõlpsalt oma vajadustele kõige enam vastavad tooted ja teenused ning vähendada emotsiooniostudega kaasnevat ületarbimist. Nii võidavad e-kauplejad, kes selles protsessis tarbijate soove kõige paremini mõistavad ja neid ootuseid ületades täidavad.

Märksõnad

Digiturundus praktiku silma läbi. Priit Kallas

E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kasvab jõudsalt.

„E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kasvab jõudsalt. Üha rohkem ettevõtjaid soovivad müüa oma kaupu internetis aga võib juhtuda, et valmiv e-pood ei ole kuigi kasutajasõbralik ja oodatud tulemuste asemel tehakse vaid mõned ostud,“ räägib digiagentuuri Dreamgrow asutaja Priit KallasE-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kasvab jõudsalt.

„E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kasvab jõudsalt. Üha rohkem ettevõtjaid soovivad müüa oma kaupu internetis aga võib juhtuda, et valmiv e-pood ei ole kuigi kasutajasõbralik ja oodatud tulemuste asemel tehakse vaid mõned ostud,” räägib digiagentuuri Dreamgrow asutaja Priit Kallas.

Priit Kallas on meie poolt läbi viidavate e-kaubanduse koolituse pikaajaline koostööpartner. Priidu juhendamisel saab igaüks ise praktiliselt kõik tegevused läbi teha ning WordPressi ja Woocommerce poe valmis ehitada. Teenust sisse ostes, saad teada, mida teenusepakkujatelt täpsemalt oodata ja omandad oskused, kuidas ise Google Ads´i kampaaniate haldamisega hakkama saada ja oma veebis toimuval kätt pulsil hoida.

Priit Kallas on oma valdkonna tõeline professionaal – ta  tegeleb internetiturundusega aastast 1996. Priidu igapäevatöö on panna veebilehed kasumit tooma. SEO, sisuturundus, Facebooki ja Google reklaamid, analüütika, on tegevused, millega ta pidevalt kokku puutub.

Oma karjääri jooksul on ta teinud koostööd mitmete Eesti tippbrändidega nagu Telia, Nordea, EAS, Eesti Energia, If Kindlustus, Peugeot, Postimees, Tartu Ülikool ja paljud teised. Tema käe alt on läbi käinud kampaaniad, mis on suunatud nii Eestisse kui ka välisriikidesse nii Euroopas kui ka Ameerikas. Priit on EASi ja Loomeinkubaatori ärimentor.

Lisaks praktilisele tööle klientide ja oma ettevõtete turundamisel on Priit viimase 15 aasta jooksul koolitanud tuhandeid digiturundajaid, teinud üle 500 koolituse, töötoa ja konverentsi ettekandega. Ta on avaldanud üle 1500 artikli, video ja podcasti, kuulajaskonnaga üle 11 miljoni inimese nii Eestis kui mujal maailmas. Lisaks on Priit on ka Äripäeva raadio saatejuht ja toob teieni Eesti turundajate kogemusi saates “Digiturunduse praktikum.”

Märksõnad

© 2023 MAK | kodulehe tegemine vvunk