2022. aastaks on koolitused lõppenud! Kohtume taas 2023. aastal!

Soovid luua e-poodi, kuid ei tea, kuidas seda teha? E-kaubanduse intensiivsed baasoskuste koolitused annavad sulle praktilised teadmised ja oskused alates e-poe loomisest kuni selle turundamiseni. Parima tulemuse saamiseks soovitame osaleda mõlemal koolitusel.

  1. Praktiline e-poe loomine WordPressi pluginaga WooCommerce
  2. Praktiline digiturundus. Seadusandlus ja tarneviisid

Ühe koolituse kestvus on 3-päeva ja maht 18 akadeemilist tundi

SIHTGRUPP: alustavad ja tegutsevad ettevõtjad, kes plaanivad oma toodete/teenuste müügiks luua e-poe või olemasolevat e-poodi arendada, kuid puuduvad tehnilised oskused sellega alustamiseks.
TOIMUMISKOHT: veebiplatvorm Zoom. Osalemise link saadetakse pärast ettemaksuarve tasumist.
OSALUSTASU: Ühe koolituse osalustasu 45 EUR. Ostes mõlemad koolitused koos, on osalustasu kokku 75 EUR.  Koha grupis tagab ettemaksuarve tasumine. Arve esitatakse peale grupi komplekteerimist. 
  • Koolitusel osalemist käsitletakse vähese tähtsusega riigiabina (VTA). Vaata täpsemat infot https://fin.ee/riigihanked-riigiabi-osalused-kinnisvara/riigiabi
  • Koolituspäevad salvestatakse ja on järele vaadatavad osalejatele saadetud lingilt peale koolituse lõppu 1 kuu jooksul.
  • Koolitust korraldatakse Euroopa Regionaalarengu Fondi toel.

Koolituste kirjeldused

1. 'Praktiline e-poe loomine WordPressi pluginaga WooCommerce'

Koolitus kestab 3 päeva, kokku 18 ak.tundi.

Koolituspäev 1 - Sissejuhatus e-poe loomisesse 

  • Programmi tutvustus.
  • E-poe loomisega alustamine: kuidas valida tegija või teha ise?
  • Millised funktsioonid/töötajad peaks e-poes olemas olema?
  • Mis e-pood maksab/eelarve? Mis on kulud ja edasised vahendustasud?
  • Üldise konkurentsianalüüsi teostamine.

Koolituspäev 2 - E-poe platvormide ülevaade ja e-poe loomine WooCommerce põhjal 

  • Enamlevinud e-poe platvormide ülevaade: Magento, Voog, Shopify jt koos nende võimalikest tarkvaradest.
  • E-poe loomise ABC: struktuuri loomise põhimõtted; UI&UX põhimõtted.
  • WooCommerce abil e-poe seadistamine: ülevaade erinevate tootegruppide loomisest, ristmüügi seadistamine, toodete otsing ja filtreerimine, kupongide seadistamine, pakiautomaadi mooduli lisamine, automaatsete tellimuste kinnituskirjade saatmine, pangalinkide seadistamine.

Koolituspäev 3 - Märksõnade analüüs ja otsingumootoritele optimeerimine (sh e-poe struktuuri loomine ja sisu loomine) 

  • Märksõnade analüüs: võimalused ja tööriistad; väärtuse ja potentsiaali määramine; konkurentide märksõnade ning domeenide analüüs.
  • Metaandmete, sisu, piltide ja üldine lehesisene optimeerimine: toote tekstide koostamine.
  • SEO tehnilised probleemid ja võimalused: veebi struktuur ja lehesisesed viited, lehekülje kiirus, mobiilisõbralikkus, crawling ja indeksseerimine; tehniliste tööde tööriistade tutvustamine (Screaming Frog, BROWSEO jt).
  • Viited ehk Linkide ehitamine: linkide roll optimeerimistöödel, tööriistad, näited võimalustest.
  • Google Search Console seadistamine.

Registreerumine on lõppenud

2. 'Praktiline digiturundus. Seadusandlus ja tarneviisid'

Koolitus kestab 3 päeva, kokku 18 ak.tundi. 

Koolituspäev 1 - Google Ads otsingureklaami seadistamine ja Google Analyticsi kasutamine 

  • Programmi tutvustus.
  • Konto loomine ja seadistamine.
  • Google Ads otsingureklaami toimimispõhimõtted ja seaded: kvaliteediskoor, kliki hindade ja eelarve valikud.
  • Google Ads otsingureklaami seadistamine, sh reklaamilaiendid ja hea reklaamteksti koostamine.
  • Tulemuste ja statistika analüüs Google Analyticsiga.

Koolituspäev 2 - E-poe turundus Facebookis, Instagramis 

Koolitaja: Priit Kallas 

  • Sotsiaalmeedia plaani ja eelarve koostamine.
  • Facebook Business seadistamine ja kasutamisvõimalused.
  • Reklaamide loomine ja monitoorimine.
  • Facebooki, Instagrami Marketplace kasutamine.
  • Tulemuste mõõtmine, sh Google Analyticsis.

Koolituspäev 3 - Seadused, tarneviisid ja klienditeenindus 

Koolitaja: Signe Kõiv 

  • Tarne- ja makseviiside valik ning logistika korraldamine e-kaubanduses.
  •  Lepingud kliendiga e-kaubanduses, tarbija õigused.
  • Isikuandmete töötlemine e-kaubanduses.
  • Müük Eestis, EL ja kolmandates riikides.

Registreerumine on lõppenud

Koolitajad

Õpiväljundid

  1. koolituse ‘Praktiline e-poe loomine WordPressi pluginaga WooCommerce’ koolituse läbinud osaleja saab koolituselt esmased teadmised vajalikest tööriistadest, mida kasutada e-poe loomisel ning oskab teha e-poe WordPressi pluginaga WooCommerce.
  2. koolituse ‘Praktiline digiturundus. Seadusandlus ja tarneviisid’ koolituse läbinud osaleja oskab kasutada Google Adsi ja Google Analytics rakendusi. Lisaks on omandanud teadmised digiturundusest e-kaubanduses: kuidas turundada enda e-poodi, kuidas reklaame seadistada ja tulemusi mõõta. Samuti on saanud ülevaate e-kaubanduse logistika korraldamisest ning seadustest, mida iga e-kaupleja peab järgima kauba müümisel.

Parimad teadmised ja oskused e-poe loomiseks ja turundamiseks saab mõlema koolituse läbimisel.

Koolituse läbimise eelduseks on osalemine õppetegevuses, osalemine praktilises tegevuses ja iseseisvate praktiliste tööde teostamine. Õppija ei pea teostama hindelisi töid.

Koolituse edukalt läbinud osalejad saavad e-tõendi, mis tõendab osalemist koolitusel.

Koolituse korraldaja omab täiskasvanute täienduskoolituse korraldamise luba nr. 220222. Koolitusasutus peab koolitustel väljastatavate tõendite või tunnistuste kohta arvet.

Kõikidelt koolitusprogrammis osalejatelt küsitakse 2 korda tagasisidet. Esmalt koolitusjärgselt koolituse üldise rahulolu kohta ja 6 kuud pärast koolitusel osalemisest programmi kasulikkusest kui ka saavutatud tulemuste kohta.

Lisainfo: Tiina Pitsenko, 5550 2447, tiina.pitsenko@arenduskeskused.ee