Soovid luua e-poodi, kuid ei tea, kuidas seda teha? E-kaubanduse baaskursus on intensiivne koolitusprogramm, mis annab teadmised alates e-poe loomisest kuni selle turundamiseni.

Kursus koosneb 3 moodulist ja 6 koolituspäevast.

Osalemiseks tuleb kandideerida kuni 10. augustini. Programmi valitakse kuni 30 ettevõtjat.

SIHTGRUPP: ettevõtjad, kes plaanivad oma toodete/teenuste müügiks luua e-poe, kuid puuduvad tehnilised oskused sellega alustamiseks.
TOIMUMISAEG: 26.-27.08; 02.-03.09; 09.09; 22.09.2020 kell 10-16:00 (sh pausid)
TOIMUMISKOHT: veebiplatvorm Zoom

Õppekava kirjeldus ja koolitajad

I moodul: e-poe loomine

Osa 1: Sissejuhatus e-poe loomisesse, 26.08.
Koolitaja: Priit Kallas

  • Programmi tutvustus ja tutvumine
  • E-poe loomisega alustamine: kuidas valida tegija või teha ise
  • Millised funktsioonid/töötajad peaks e-poes olemas olema?
  • Mis e-pood maksab/eelarve? Mis on kulud ja edasised vahendustasud?
  • Üldise konkurentsianalüüsi teostamine

Osa 2: E-poe platvormide ülevaade ja e-poe loomine WooCommerce põhjal, 27.08.
Koolitaja: Priit Kallas.

  • Enamlevinud e-poe platvormide ülevaade: Shoproller, Voog, Shopify jt koos nende
    võimalikest tarkvaradest.
  • E-poe loomise ABC: struktuuri loomise põhimõtted; UI&UX põhimõtted;
  • WooCommerce abil e-poe seadistamine: ülevaade erinevate tootegruppide loomisest,
    ristmüügi seadistamine, toodete otsing ja filtreerimine, kupongide seadistamine,
    pakiautomaadi mooduli lisamine, automaatsete tellimuste kinnituskirjade saatmine;
    pangalinkide seadistamine.

Osa 3: Märksõnade analüüs ja otsingumootoritele optimeerimine (sh e-poe struktuuri
loomine ja sisu loomine), 02.09.
Koolitaja: Priit Kallas.

  • Märksõnade analüüs: võimalused ja tööriistad; väärtuse ja potentsiaali määramine;
    konkurentide märksõnade ning domeenide analüüs.
  • Metaandmete, sisu, piltide ja üldine lehesisene optimeerimine: toote tekstide
    koostamine,
  • SEO tehnilised probleemid ja võimalused: veebi struktuur ja lehesisesed viited,
    lehekülje kiirus, mobiilisõbralikkus, crawling ja indeksseerimine; tehniliste tööde
    tööriistade tutvustamine (Screaming Frog, BROWSEO jt).
  • Viited ehk Linkide ehitamine: linkide roll optimeerimistöödel, tööriistad, näited
    võimalustest
  • Google Search Console seadistamine
II moodul: digiturundus

Osa 1: Google Ads otsingureklaami seadistamine ja Google Analyticsi kasutamine, 03.09. Koolitaja: Katrin Vilimaa-Otsing.

  • Konto loomine ja seadistamine
  • Google Ads otsingureklaami toimimispõhimõtted ja seaded: kvaliteediskoor, kliki hindade ja eelarve valikud.
  • Google Ads otsingureklaami seadistamine, sh reklaamlaiendid ja hea reklaamteksti
    koostamine
  • Tulemuste ja statistika analüüs Google Analyticsiga

Osa 2: E-poe turundus Facebookis, Instagramis, 09.09.
Koolitaja: Katrin Vilimaa-Otsing.

  • Sotsiaalmeedia plaani ja eelarve koostamine
  • Facebook Business seadistamine ja kasutamisvõimalused
  • Reklaamide loomine ja monitoorimine
  • Facebooki, Instagrami Marketplace kasutamine
  • Tulemuste mõõtmine, sh Google Analyticsis
III moodul: transport ja logistika. Seadusandlus

Osa 1: transpordi ja logistika korraldamine. Seadusandlus, 22.09.

  • transpordi ja logistika korraldamine;
  • ülevaade e-kaubandusega seotud regulatsioonidest Eestis;
  • kokkuvõtted, valmisolek enda e-poe kavandi/olemasoleva lahenduse esitlemine.

Koolitusprogrammi läbinud ettevõtja saab koolituselt esmase teadmise tööriistadest, mida kasutada e-poe loomisel ning oskab teha e-poe WooCommerce rakenduse abil.

Lisaks saab teadmised digiturundusest e-kaubanduses: kuidas turundada enda e-poodi, kuidas reklaame seadistada ja tulemusi mõõta. Samuti saab programmist ülevaate e-kaubanduse logistika korraldamiseks ning seadustest, mida iga e-kaupleja peab järgima.

Koolituse edukalt läbinud osalejad saavad ka vastava tunnistuse, mis tõendab osalemist programmis.

Kandideeri programmi siin!

 

Sulle võib ka huvi pakkuda