Soovid luua e-poodi, kuid ei tea, kuidas seda teha? E-kaubanduse baaskursus on intensiivne koolitusprogramm, mis annab teadmised alates e-poe loomisest kuni selle turundamiseni. Kursus koosneb 3 moodulist ja 6 koolituspäevast, kokku 36 akadeemilist tundi.

Järgmine e-kaubanduse baaskursus toimub 2022. aastal!

SIHTGRUPP: ettevõtjad, kes plaanivad oma toodete/teenuste müügiks luua e-poe, kuid puuduvad tehnilised oskused sellega alustamiseks.
  TOIMUMISAEG JA -KOHT: veebiplatvorm Zoom. 
OSALUSTASU: 

Koolitusel osalemist käsitletakse ettevõtete puhul vähese tähtsusega riigiabina (VTA). Vaata täpsemat infot siit: https://www.rahandusministeerium.ee/et/riigiabi

Õppekava kirjeldus

I moodul: E-POE LOOMINE:

Osa 1: Sissejuhatus e-poe loomisesse

  • Kellele e-pood sobib ning mis plussid sellel on?
  • Olulised asjad, millele enne e-poe looma hakkamist üldse mõelda
  • Ise tegemise, vabakutselise ja agentuuri kasutamise plussid ja miinused
  • Mis funktsioonid e-poel peaks olema?
  • Kuidas muuta oma e-pood kliendile usaldusväärseks
  • Kuidas valida omale tiim, et ise läbi ei põleks.
  • Kuidas koostada kohe alguses reaalne eelarve ning ajakava
  • Kuidas luurata konkurentide järgi ja mis infot koguda
  • Turunduskanalid, mis e-poe omanik peab tundma nagu 5-te sõrme.

Osa 2: E-poe platvormide ülevaade ja e-poe loomine WooCommerce põhjal, 01. juuni kell 10-16:00
Koolitaja: Priit Kallas

  • Enamlevinud e-poe platvormide ülevaade: Magento, Voog, Shopify jt koos nende võimalikest tarkvaradest.
  • Kõik, mida pead teadma e-poe üles seadmiseks ja müügiga alustamiseks.
  • Millised funktsioonid on e-poes vajalikud ja milliseid mooduleid saab erinevate funktsioonide lahendamiseks kasutada?
  • Sooduskoodide kasutamine, lojaalsusprogrammi loomine, kirjad ostukorvi hüljanud kasutajatele.
  • Google Analyticsi kasutamine ja e-commerce trackeri seadistamine
  • Facebooki Pixeli kasutusele võtmine
  • SEO plugina kasutamine ja e-poe optimeerimine
  • Remarketingi kasutamine külastajate tagasi toomiseks e-poodi

Osa 3: Märksõnade analüüs ja otsingumootoritele optimeerimine (sh e-poe struktuuri
loomine ja sisu loomine), 10. juuni kell 10-16:00
Koolitaja: Priit Kallas

  • Põhitõed, millest oleneb positsioon otsimootoris;
  • Märksõnade analüüs, milliseid märksõnu sinu sihtgrupp kasutab;
  • Veebilehe elementide tehniline optimeerimine otsingumootoritele;
  • Mobiilse veebi optimeerimine;
  • Sisu tähtsus ja maht kodulehe optimeerimisel;
  • Linkimine veebilehe sisuosade vahel;
  • Lingid teistelt veebilehtedelt ja sotsiaalmeediast
  • Töövahendid otsimootoritele optimeerimiseks.
II moodul: DIGITURUNDUS:

Osa 1: Google Ads otsingureklaami seadistamine ja Google Analyticsi kasutamine

  • Konto loomine ja seadistamine.
  • Google Ads otsingureklaami toimimispõhimõtted ja seaded: kvaliteediskoor, kliki hindade ja eelarve valikud.
  • Google Ads otsingureklaami seadistamine, sh reklaamilaiendid ja hea reklaamteksti koostamine.
  • Tulemuste ja statistika analüüs Google Analyticsiga.

Osa 2: E-poe turundus Facebookis, Instagramis, 15. juuni kell 10-16:00
Koolitaja: Priit Kallas

  • Kuidas luua tõhus sisustrateegia ning pakkuda sihtgrupile väärtust?
  • Kuidas hoida olemasolevad fännid aktiivsena ja see müügiks pöörata?
  • Kuidas teha häid postitusi?
  • Mida tähendab EdgeRank?
  • Kuidas teha Facebooki reklaame, mis toovad tulemusi?
  • Facebooki Pixel ja remarketing.
  • Kuidas luua tulemuslik Facebooki kampaania?
  • Mõõtmine ja tulemused Facebookis ning Google Analyticsiga seotud Facebooki statistika.
III moodul: TRANSPORT JA LOGISTIKA. SEADUSANDLUS:

Osa 1: transpordi ja logistika korraldamine. Seadusandlus

  • Transpordi ja logistika korraldamine e-kaubanduses.
  • Lepingud kliendiga e-kaubanduses, tarbija õigused.
  • Isikuandmete töötlemine e-kaubanduses.
  • Müük Eestis, EL ja kolmandates riikides, käibemaksuga maksustamine.
  • Klienditeeninduse head tavad e-poes.

Õpiväljundid

Koolitusprogrammi läbinud ettevõtja saab koolituselt esmase teadmise tööriistadest, mida kasutada e-poe loomisel ning oskab teha e-poe WooCommerce rakenduse abil.

Lisaks saab teadmised digiturundusest e-kaubanduses: kuidas turundada enda e-poodi, kuidas reklaame seadistada ja tulemusi mõõta. Samuti saab programmist ülevaate e-kaubanduse logistika korraldamiseks ning seadustest, mida iga e-kaupleja peab järgima.

Koolituse edukalt läbinud osalejad saavad e-tõendi, mis tõendab osalemist programmis.

Majandustegevusteade täiskasvanute täienduskoolituse korraldamise kohta: 220222