fbpx

Tänases COVID-19 mõjutatud maailmas kutsutakse üha enam inimesi üles kasutama igapäevaselt ostude tegemiseks e-poe abi. See paneb aga ettevõtjad olukorda, kus e-äri maksimaalse võimekuse nimel tuleb astuda konkreetseid samme.

Oleme juba eelmisest aastast alates alustanud teadlikku tegevust valdkonna elavdamiseks ning ettevõtjate teadlikkuse tõstmiseks. „Maakondlikes arenduskeskustes pakutakse ettevõtjatele toetavaid tegevusi ning erinevaid koolitusi, mis aitavad ettevõtjal kas siis eduka e-poe üles ehitada või annavad näpunäiteid juba olemasoleva e-poe tegevuse efektiivistamiseks,“ soovitab Maakondlike Arenduskeskuste võrgustiku juhatuse liige Andres Huul ühel või teisel juhul pöörduda küsimuste korral kohaliku maakondliku arenduskeskuse poole.

Kuidas luu toimiv e-pood? Kuidas saada e-poodi kliente? Kõigil ettevõtjatel, kel mõlguvad peas sellised mõtted, saavad osaleda maakondlike arenduskeskuste "E-kaubanduse baaskursusel"!

Tegemist on intensiivse koolitusprogrammiga, mis annab teadmised alates e-poe loomisest kuni selle turundamiseni. Kursus koosneb 3 moodulist ja 6 koolituspäevast, kokku 36 akadeemilist tundi.

Koolitusel käsitletakse järgmiseid teemasid:

  • I moodul: e-poe loomine WooCommerce põhjal ja otsingumootoritele optimeerimise (SEO) põhitõed seoses e-poe struktuuri ja sisu loomisega.
  • II moodul: digiturunduse võimalused Google'is ja sotsiaalmeedia kanalites, sh tulemuste mõõtmine.
  • III moodul: e-kaubandusega seonduv seadusandlus ja transpordi korraldamine.

Koolitusi viivad läbi: Lavii strateeg Timo Porval, Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg Priit Kallas ning TesteShop e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv.

Selleks, et koolituselt saaks iga osaleja võtta maksimumi, on osalejate arv piiratud - kokku võetakse tänavu osalema 30 erinevate ettevõtjat.

Tagasiside e-kaubanduse baaskursusele

Anneli Kattai, VIKIM OÜ:

Osalesin e-kaubanduse baaskursusel eesmärgiga viia sotsiaalmeedialehel toimuv toodete müük e-poodi. Iga koolituse moodul oli väga kasulik käsitledes kõiki aspekte, mida on vaja teada hea e-poe loomisel (veebiplatvormidest kuni logistikani, sinna vahele mahtus seadusandlust, makselahendusi ja turundust).

Kuna koolitus toimus veebikeskkonnas, siis suureks plussiks oli järelvaatamise võimalus ning teiste koolitusel osalejatega suhtlemine (chattimine), suhtlusi, kus anti kasulikke veebilehti ja nippe oli hea pärast üle vaadata (tänaseni on hea infot otsida). Koolitus andis teadmise, millist veebipoodi ma soovin. Peale koolituse läbimist oskan veebidisaineri ja arendajaga rohkem „ühte keelt“ rääkida. Soovitan koolitust kõigile, kel mõlgub mõttes uue veebipoe tegemine või olemasoleva muutmine täiuslikuks.