Miks ja kuidas tegeleda e-poe ostukorvi hülgajatega? Tõnu Väät

Kuidas inimest e-kanalis kõnetada, kuidas teda ostma panna ja peamine, juurde müüa!

Et e-kaubanduses edukas olla, tuleb mõista tarbija ootusi ja e-kaubanduse olemust, kuid eelkõige – kuidas inimest e-kanalis kõnetada, kuidas teda ostma panna ja peamine, juurde müüa!” räägib Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.

Et e-kaubanduses edukas olla, tuleb mõista tarbija ootusi ja e-kaubanduse olemust, kuid eelkõige – kuidas inimest e-kanalis kõnetada, kuidas teda ostma panna ja peamine, juurde müüa!” räägib Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.“Et e-kaubanduses edukas olla, tuleb mõista tarbija ootusi ja e-kaubanduse olemust, kuid eelkõige – kuidas inimest e-kanalis kõnetada, kuidas teda ostma panna ja peamine, juurde müüa!” räägib Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.

E-kaubandus moodustab juba 20% kaubandusest ning kasvas Eesti Panga kinnitusel 2021. aastal 2,5 miljardi euroni (1,6 miljardit 2020.a.), mis teeb 50% kasvuks. Pakiautomaatidesse tellisid eestlased 2021. aastal üle 12 miljoni paki (9 miljonit aasta varem). Kõik see näitab, et e-kaubandus on ettevõtte jaoks oluline nii müügis kui ka kanalites, eriti kui tahta olla konkurentsis ning teha müügikasvu. Miks eestlane ei tegele ostukorvi hülgajatega, jääb alla rahvusvahelises konkurentsis või ei müü jalgratta ostjale kohe kiivrit, telgi ostjale kummikuid ega paku hambaharja püsitellimusena?

Tõnu Väät juhib üle 3 aasta aktiivselt Eesti E-kaubanduse Liitu, mis on kasvanud üheks suurimaks erialaliiduks, kus on 450 liikmesettevõtet. Tõnu, olles oma ala meister, teab täpselt tarbijate ootusi, ostu trende ja oskab jagada parimaid soovitusi, kuidas e-müüki lihtsal moel kasvatada.

Märksõnad

© 2023 MAK | kodulehe tegemine vvunk