fbpx

Internetimüük on olnud kasvutrendid viimased 10 aastat ja selle olulisusest on saanud aru nii tarbijad kui ka ettevõtjad. 2019. aastal kasvas ainuüksi Eestis e-ostlemine 26% ja tekitas 1,4 miljardi suuruse käibe.

Selleks, et tõsta väikeettevõtete võimekust alustada e-müügiga, oleme koos Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ja Eesti E-kaubanduse Liiduga töötanud välja spetsiaalsed koolitusprogrammid, et aidata neid ettevõtteid, kes soovivad e-müügiga alustada ning tõsta nende võimekust, kes seda juba teevad ja soovivad alustada piiriülese müügiga.

Täna, 26. augustil, alustavad paarkümmend ettevõtet meie "E-kaubanduse baaskursusega", et õppida, kuidas luua e-pood ning kuidas alustada e-kaubandusega. Programmis annavad nõu Priit Kallas, Katrin Vilimaa-Otsing, Alar Ehandi jt valdkonna eksperdid.

e-kaubanduse baaskursus alustab

Koolitusprogramm koosneb 3 moodulist ja 6 e-õppepäevast, mis toimuvad kõik Zoom keskkonna kaudu. Koolituse raames saab ettevõtja luua WooCommerce platvormile e-poe ja õppida looma Google ning Facebooki reklaame, sest just järjepidev turundustegevus on see, mis toob e-poe külastuse ning ostu.

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti ning Eesti E-kaubanduse uuringute alusel ei vasta 50% Eesti e-poodidest 100% kõikidele seadusest tulenevatele tarbijaõigustele, mistõttu oleme kokku pannud spetsiaalse koolituspäeva, kus pööratakse tähelepanu seadustele, mida tuleb antud valdkonnas enne tegutsemise algust teada.

Edu kõikidele osalejatelele ja koolitajatele!