Tõsta enda e-poe müüki! E-kaubanduse kasvuprogramm võtab luubi alla e-poe turunduse ja müügi ABC, alustades Google otsingumootorile optimeerimisest kuni meiliturunduseni välja. Programmis osaledes saad teada, mis on sinu e-poe suurimad valukohad ja kuidas neid lahendada.

Programm koosneb 3 moodulist ja 6 koolituspäevast.
Osalemiseks tuleb kandideerida kuni 27. augustini. Programmi valitakse kuni 30 ettevõtjat.

SIHTGRUPP: ettevõtja, kellel on olemas e-pood, kuid soovib selle müüki kasvatada ning planeerib tulevikus alustada piiriülese müügiga.
MAKSUMUS: tasuta. Kursusel osalemist arvestatakse vähese tähtsusega riigiabiks (VTA).
TOIMUMISAEG: 15.-16.09, 23.09, 29.-30.09, 20.10.2020 kell 10-17:00
TOIMUMISKOHT: veebiplatvorm Zoom

Õppekava kirjeldus ja koolitajad

I moodul: e-poe analüüs ja SEO

Osa 1: osalejate veebipoodide/turunduse tegevuse kirjalik üldanalüüs, 15.09.2020.

  • Sissejuhatus koolitusprogrammi.
  • Osalejate e-poodidest tehakse kirjalik kiiranalüüs, millega selgitatakse, millised on
    peamised nõrgad kohad ja tuuakse ettepanekud parandamiseks.

Osa 2: märksõnade analüüs ja otsingumootoritele optimeerimine (sh e-poe struktuuri
loomine ja sisu loomine), 16.09.2020.
Koolitaja: Taavi Raidma

  • Märksõnade analüüs: võimalused ja tööriistad; väärtuse ja potentsiaali määramine;
    konkurentide märksõnade ning domeenide analüüs.
  • Meta andmete, sisu, piltide ja üldine lehesisene optimeerimine.
  • SEO tehnilised probleemid ja võimalused: veebi struktuur ja lehesisesed viited,
    lehekülje kiirus, mobiilisõbralikkus, crawling ja indeksseerimine; tehniliste tööde
    tööriistade tutvustamine (Screaming Frog, BROWSEO jt).
  • Viited ehk Linkide ehitamine: linkide roll optimeerimistöödel, tööriistad, näited
    võimalustest.
  • Google Search Console kasutamine
II moodul: e-poe digiturundus

Osa 1: Google Ads reklaamide seadistamine ja kasutamine ekspordiks, Google Analytics
kasutamine, 23.09.2020.
Koolitaja: Taavi Raidma

  • Google Analytics seadistamine ja kasutamine
  • Google Ads konto loomine ja seadistamine
  • Erinevad Google Ads liigid ja nende kasutamine: otsingureklaamid, display, Youtube,
    remarketing jt võimalused.
  • Google Ads otsingureklaami toimimispõhimõtted ja seaded: kvaliteediskoor, kliki
    hindade ja eelarve valikud.
  • Google Ads otsingureklaami seadistamine, sh reklaamlaiendid ja hea reklaamteksti
    koostamine
  • Tulemuste ja statistika analüüs Google Analyticsis

Osa 2: Facebooki ja Instagram reklaamide seadistamine ja ekspordi võimalused, 29.09.2020.
Koolitaja: Katrin Vilimaa-Otsing.

  • Facebook Business seadistamine ja kasutamisvõimalused
  • Sihtgruppide seadistamine
  • Reklaamide loomine ja monitoorimine
  • Facebook Pixel kasutamise võimalused ja seadistamine
  • Tulemuste mõõtmine, KPI määramine

Osa 3: e-maili turundus ja klienditeenindus e-kaubanduses, 30.09.2020.
Koolitaja: Anni Parksepp

  • E-maili turunduse võimalused, tööriistad, reklaamtekstide koostamine.
  • Klienditeeninduse olulisus e-kaubanduses: kuidas teenindada kliente:
    kliendikogemuse loomine; kuidas hoida olemasolevaid kliente
III moodul: müük

Osa 1: Müük välisturgudel, 20.10.2020.
Koolitaja: Taavi Raidma

  • Müük Amazonis, eBays, Aliexpressis jms platvormide võimalused
    müügiks välisturgudele, sh transpordi ja logistika korraldamine.

E-kaubanduse kasvuprogrammi läbinud juba e-kaubandusega tegelev ettevõtja on analüüsinud oma toimivat e-poodi ning saanud teadmisi ja rakendab neid, et müüki e-poes kasvatada. Koostatud on turunduseelarve ning tegevuskava, et e-kaubanduse müüki oma ettevõttes kasvatada. E-pood on suurendanud valmisolekut alustama müüki välisturgudele.

Sulle võib ka huvi pakkuda