2021. aasta koolitusprogramm toimub sügisel. Kandideerimine avatakse suvel.
Tõsta enda e-poe müüki! E-kaubanduse kasvuprogramm võtab luubi alla e-poe turunduse ja müügi ABC, alustades Google otsingumootorile optimeerimisest kuni meiliturunduseni välja. Programmis osaledes saad teada, mis on sinu e-poe suurimad valukohad ja kuidas neid lahendada.
Programm koosneb 3 moodulist ja 6 koolituspäevast.
Õppekava kirjeldus ja koolitajad
Osa 1: osalejate veebipoodide/turunduse tegevuse kirjalik üldanalüüs
- Sissejuhatus koolitusprogrammi.
- Osalejate e-poodidest tehakse kirjalik kiiranalüüs, millega selgitatakse, millised on
peamised nõrgad kohad ja tuuakse ettepanekud parandamiseks.
Osa 2: märksõnade analüüs ja otsingumootoritele optimeerimine (sh e-poe struktuuri
loomine ja sisu loomine)
- Märksõnade analüüs: võimalused ja tööriistad; väärtuse ja potentsiaali määramine;
konkurentide märksõnade ning domeenide analüüs. - Meta andmete, sisu, piltide ja üldine lehesisene optimeerimine.
- SEO tehnilised probleemid ja võimalused: veebi struktuur ja lehesisesed viited,
lehekülje kiirus, mobiilisõbralikkus, crawling ja indeksseerimine; tehniliste tööde
tööriistade tutvustamine (Screaming Frog, BROWSEO jt). - Viited ehk Linkide ehitamine: linkide roll optimeerimistöödel, tööriistad, näited
võimalustest. - Google Search Console kasutamine
Osa 1: Google Ads reklaamide seadistamine ja kasutamine ekspordiks, Google Analytics
kasutamine
- Google Analytics seadistamine ja kasutamine
- Google Ads konto loomine ja seadistamine
- Erinevad Google Ads liigid ja nende kasutamine: otsingureklaamid, display, Youtube,
remarketing jt võimalused. - Google Ads otsingureklaami toimimispõhimõtted ja seaded: kvaliteediskoor, kliki
hindade ja eelarve valikud. - Google Ads otsingureklaami seadistamine, sh reklaamlaiendid ja hea reklaamteksti
koostamine - Tulemuste ja statistika analüüs Google Analyticsis
Osa 2: Facebooki ja Instagram reklaamide seadistamine ja ekspordi võimalused
- Facebook Business seadistamine ja kasutamisvõimalused
- Sihtgruppide seadistamine
- Reklaamide loomine ja monitoorimine
- Facebook Pixel kasutamise võimalused ja seadistamine
- Tulemuste mõõtmine, KPI määramine
Osa 3: e-maili turundus ja klienditeenindus e-kaubanduses
- E-maili turunduse võimalused, tööriistad, reklaamtekstide koostamine.
- Klienditeeninduse olulisus e-kaubanduses: kuidas teenindada kliente:
kliendikogemuse loomine; kuidas hoida olemasolevaid kliente
Osa 1: Müük välisturgudel
- Müük Amazonis, eBays, Aliexpressis jms platvormide võimalused
müügiks välisturgudele, sh transpordi ja logistika korraldamine.
E-kaubanduse kasvuprogrammi läbinud juba e-kaubandusega tegelev ettevõtja on analüüsinud oma toimivat e-poodi ning saanud teadmisi ja rakendab neid, et müüki e-poes kasvatada. Koostatud on turunduseelarve ning tegevuskava, et e-kaubanduse müüki oma ettevõttes kasvatada. E-pood on suurendanud valmisolekut alustama müüki välisturgudele.