Kuidas alustada rahvusvahelise e-kaubandusega ja laieneda uutele turgudele? Karl Pae

Täna aga võimaldab digitaalne maailm alustada veebimüügi laiendamisega koduturult välja, mis on paljude ettevõtete jaoks riskivabam ja kuluefektiivsem.

KUIDAS ALUSTADA RAHVUSVAHELISE E-KAUBANDUSEGA JA LAIENEDA UUTELE TURGUDELE? KARL PAE

KUIDAS ALUSTADA RAHVUSVAHELISE E-KAUBANDUSEGA JA LAIENEDA UUTELE TURGUDELE? KARL PAEKoduturult väljamurdmine on paljudele ettevõtetele keerukas ja kulukas protsess. Täna aga võimaldab digitaalne maailm alustada veebimüügi laiendamisega koduturult välja, mis on paljude ettevõtete jaoks riskivabam ja kuluefektiivsem.

Kuidas alustada ekspordiga veebis, räägib koolitaja Karl Pae. Anname ülevaate uutele turgudele veebimüügiga alustamiseks vajalikust alates info kogumise viisidest, turuanalüüsi võimalustest, tegevuste planeerimisest ja kõigest muust, mis aitab sul leida internetist vajalikku infot, et navigeerida paremini väljaspool koduturgu. Koolitusel tuleb ka juttu õigest ekspordiga alustamise ajastusest ning erinevatest taktikatest, mis on võimalikud uuemaid digiturunduse vahendeid kasutades, mis on veebiturunduse eripärad Eestis ja väljaspool. Samuti jagab Karl jagab tööriistu, mis on abiks turu valikul ja turu ning konkurentide analüüsimisel ning räägib, mida peaks enne veebikampaaniate algust silmas pidama.

Esimese eestlasest Google (endise) töötajana tunneb koolitaja Karl Pae läbi ja lõhki selle turundustööriistu.

Esimese eestlasest Google (endise) töötajana tunneb koolitaja Karl läbi ja lõhki selle turundustööriistu. Tema 10-aastane Google Ads (endine AdWords) praktiline kogemus teeb temast siinmail tipptasemel Google turundusmehhanismide eksperdi ja koolitaja. Google’s töötades oli ta toeks nii väikeettevõtjatele kui suurtele firmadele, mis andis Karlile inspiratsiooni oma ettevõtte asutamiseks. 2013. aastal Eestisse naastes asutas ta rahvusvahelisele digiturundusele orienteeritud andmepõhise tulemusturunduse (performance marketing) agentuuri ePPC (Export Digital OÜ), mis keskendub kvaliteetsetele online kampaaniatele ning nende edu täppismõõdistusele. ePPC kuulub eksklusiivsesse Google Premier Partners agentuuride gruppi, mis on suunatud ettevõtete ekspordi arendamisele ja rahvusvahelisele kasvule. Karl on tänaseni selle tegevjuht. Vt. lähemalt: eppcdigital.com

Mõtteteravuse hoidmiseks tegeleb Karl rohkelt spordiga

Mõtteteravuse hoidmiseks tegeleb Karl rohkelt spordiga, eriti rattasõidu ja jooksuga ning lumistes tingimustes ka suusatamisega. Sel neljapäeval (26.05) on harukordne võimalus kuulata tasuta tema eksporditeemalist koolitust ehk uutele turgudele laienemisest veebiturunduse abil, mida korraldab Google koostöös Maakondlike Arenduskeskuste Võrgustiku, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ning EASiga tasuta koolitusprogrammi „Õpi koos Google’iga” raames. Teisedki tasuta koolitused leiad www.digioskused.ee

Osale koolitusel

Märksõnad

© 2023 MAK | kodulehe tegemine vvunk